Skor

Första dagen i Hanoi är snart avklarad.
Imorse gick jag och min koreanske vän Rachel en guidad tur runt gamla stan med backpacking gänget här. Trafiken är helt jävla galen, aldrig sett värre. Och vi var övertygade om att vi aldrig skulle hitta nånstans här utan guide.
Men när turen var färdig fick vi tag i en karta och gav oss ut själva.
Gatorna heter "shoe street" "tree street" "Cann street" beroende på vad som säljs på gatan. Ganska smidigt faktiskt. :-) men dom har vanliga namn också.
Vi hittade väldigt bra och vart inte överkörda. Köpte ett par converse och ett par toms skor! Priset vill ni inte veta. Funderar starkt på att köpa fler och skita i att jag faktiskt måste släpa på allting också. Tror det är värt det!!
Nu ligger jag och ska vila huvet ett tag. Blir tokig av allt tutande!!!
Plus att vi nyss träffa en skit störig amerikan som trodde att han var kung. (som alla amerikaner)

Nä puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0