Tjolahopp!

Åh vart ska jag börja.. Fredag var jag väldigt trött likaså lördag vi var ute och drack lite vin och firade födelsedag.
Har också hunnit med ett förlovningsparty, besökt parker, varit på Melbourne zoo och såg nån jazz gubbe vid namn James Morrison, i måndags var vi på AUS open och såg tennis och Josh Pyke samt var med i live tv över usa.. Igår var vi i Dockland och såg många fina båtar, shoppade och åt mat sen på kvällen var vi på gold class bio, hade feta fotöljer och service hela tiden.. Nu ska vi ut på en båtkryssning på Yarra river..och Ikväll ska vi på greyhound racing.. Längesen jag var såhär aktiv kan jag säga.

För att inte tala om all fantastisk mat här!! Helt galet vad mkt god mat jag ätit. Och så glad att jag äntligen kan äta kött igen! :-)

På fredag ska vi åka till Phillip Island och bada o sola hela helgen samt kolla på vilda pingviner.. Haha!

Vädret har varit strålande igår hade vi 34 grader. Är jätte noga med solskyddsfaktor för det finns inget ozon lager här.. Ingen ide att bränna sig!

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi har -30 och jag riktigt längtar till värmen. Det är gött att få läsa vad du pysslar med. Gör kylan lite lättare att habdskas med. Kärlek

2012-01-25 @ 17:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0