Vang Vieng

Buss resan mellan Vientiane och Vang Vieng var helt jävlig som alla andra bussresor. Mestadels grusväg och väldigt krokigt.
Men väldigt väldigt vackert. Landskapet här är som fjällvärlden fast allt är grönt istället. Älskar det.
Här är det tubing som gäller. Man hyr en flyt ring och åker på floden och dom drar in en till alla barer efter vägen.
Ska nog göra det idag. Igår gick jag emellan ställena. Har hängt ut med en tjej från Perth och en från England sen jag kom hit. Igår fick jag ett jobb på en av barerna, dricka gratis och dansa med gästerna va jobbet. Men idag när jag vaknade kände jag att det kanske inte riktigt är min grej.
Tror att jag ska åka vidare imån faktiskt. Känns som att det här är ett ställe man fastnar på annars. Och så kul är det ju faktiskt inte att vara full.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0