Bara massa jobb

har gått upp kl 05.20 varje dag den senaste veckan. Børjar bli trøøøtttt i kolan nu faktiskt.
Men imorgon ær jag ledig. Ska førsøka ta mig ut på tur. Och i veckan ska jag køpa mig en skoter och ordna med vapen tillstånd. Annars blir jag kvar hær i byn om jag inte fixar det. Så lika bra att ha allt i ordning.
 
I fredags kom solen tillbaka till byn och vi var på Revy. Kul æven fast jag inte vart med på det som hænt det gångna året. Solfestveckan ær øver idag och igår var det tævling hær uppe i Nybyen så vi stællde till med kanelbullebak. :)
 
Fick internet som pappa skickat men det stødjer inte mac så jag får bara koppla på fiber i lægenheten till veckan istællet. Har tagit lite bilder som jag vill lægga upp.
I fredags påvæg hem från jobbet så liftade jag med en IT-kille och tur var væl det før en polar ræv sprang øver vægen och satte sig på sidan så vi kunde titta på den. Ville sno den och gøra en møssa av den. :D
 
 
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0